W czym już DZIŚ AI i ChatGPT pomoże ci w firmie?
Każdy z nas zna ChatGPT. Na jego temat krąży wiele plotek, a sporo osób uważa że nie jest jeszcze gotowy aby masowo automatyzować i ułatwiać pracę.
Nic bardziej mylnego!
Oto 10 przykładów jak ChatGPT i sztuczna inteligencja mogą pomóc Ci w twojej pracy, firmie i…. w zasadzie wszystkim co robisz!
1. ChatGPT w obsłudze klienta
ChatGPT w customer support, to doskonałe rozwiązanie “na teraz”.
Dzięki narzędziom takim jak Chatbase, możesz postawić własnego Chatbota!
Podłącz go do strony dzięki kluczowi API, przełącz na tryb oparty o GPT-4 i czerp korzyści z zespołu Customer Support dostępnego 24/7!
Takie chatboty sybko rozwiązują problemy i budują lojalność klienta. Przykłady firm, które już wykorzystują tę technologię, to Stripe i Shopify.
2. Personalizowany content i asystenci w marketingu i sprzedaży
AI w Marketingu ma szereg zastosowań.
Przede wszystkim, umożliwia tworzenie wysokiej jakości treści szybko i efektywnie. Może również pomóc zespołom sprzedażowym identyfikować potencjalne problemy na podstawie przesłanych danych.
Co więcej, sztuczna inteligencja potrafi doskonale segmentować klientów dla bardziej spersonalizowanych działań! Dobrze dobrana grupa docelowa to klucz każdej kampanii!
3. Automatyczne generowanie i debugowanie kodu
Jak sztuczna inteligencja przyda się programistom?
Jeśli jesteś deweloperem, AI automatycznie napisze część rozwiązań i zidentyfikuje oraz naprawi błędy w kodzie. Narzędzia takie jak GitHub Copilot są przykładem tego zastosowania.
4. Analityka predykcyjna
Brzmi piekielnie poważnie, ale wcale takie nie jest. Code Interpreter to najpotężniejszy plugin obecnie dostępny (ale nie dla wszystkich).
Masz sklep e-commerce? Wklej dane sprzedażowe z całego roku i poproś ChatGPT o przygotowanie hipotez i możliwych zależności stojących za takimi, a nie innymi wynikami.
Sprzedajesz usługi? Analizuj swój outreach i dane tak, aby wiedzieć jakie kanały są najbardziej wydajne!
Zastosowania AI w biznesie: jeszcze 5 propozycji!
5. Prospecting i networking
Czy miałeś/aś kiedyś spotkanie z kimś, kogo pierwszy raz w życiu widziałeś/aś?
Albo… przygotowywałeś/aś się na rozmowę rekrutacyjną, a LinkedIn ani trochę nie pomagał w rozeznaniu się kto jest kim?
Ja osobiście miałem tak jeden raz, i bardzo żałuję że nie miałem wtedy pod ręką takiego magicznego narzędzia jak Venturefy.ai.
Serio, to LinkedIn na inteligentnych (sztucznie) sterydach!
6. Personalizacja produktów i usług
Potężne narzędzia analityczne takie jak GA4, potrafią precyzyjnie zbierać informacje o ruchu na stronie i w aplikacji.
Co potem? Potem, możesz analizować dane klientów, takie jak historię zakupów, preferencje i zachowania, a ChatGPT wygeneruje dokładne insighty na przyszłość.
7. Przekładanie mowy na tekst
Mój znajomy potrzebował niedawno zaktualizować bazę wiedzy dla produktu w swojej firmie.
Pewnie, mógłby poświęcić nieskończone godziny na posłuszne klepanie kolejnych paragrafów tekstu MS Word.
Na szczęście pokazałem mu pierwsze z brzegu narzędzie Speech-to-text, które wspiera język polski.
Odpalił program, i po prostu zaczął opowiadać. Po wszystkim, ChatGPT przeformułował jego “wypociny” na gotowe paragrafy tekstu przetłumaczone na angielski!
8. Automatyczne tłumaczenie języków
Dzisiejsza generatywna sztuczna inteligencja raz na zawsze rozprawia się z wieżą Babel.
Taki… pierwszy z brzegu ChatGPT, może tłumaczyć treści na stronach internetowych.
Przy odpowiedniej zabawie z pluginami z Chrome Web Store, będziecie w stanie mieć to narzędzei w e-mailach marketingowych czy w komunikacji z klientami na różne języki.
9. Automatyczne generowanie raportów i prezentacji
Generowanie prezentacji to coś, czym co prawda zajmują się już niektóre narzędzia, takie jak presentations.ai. Jednakże, jeśli chcecie mieć całkowitą kontrolę nad wymiarem wizualnym waszego raportu, bądź prezentacji, ChatGPT to idealne narzędzie do wygenerowania jej zarysu!
10. Automatyczne generowanie filmów
Narzędzia takie jak Synthesia.io potrafią całkiem sprawnie generować materiały video, dosłownie w każdym języku! Jedyne czego potrzebujesz, to gotowy skrypt.
A taki wygeneruje ci ChatGPT, również ponad barierami językowymi!
Nieskończone zastosowania AI w biznesie
Jedyną barierą w wykorzystywaniu sztucznej inteligencji jest nasza kreatywność.
Rada BeAIware? Traktuj AI jako inteligentnego, ale ciągle stażystę. Być może nie złapie od razu wszystkiego, o co może Ci chodzić.
Nie o to jednak w nim chodzi! Dobry prompt sprawi, że ChatGPT stanie się twoim “pracownikiem miesiąca” 🙂
1 Comment
Pingback: Zdjęcia z Arktyki umożliwią rozwój nowych narzędzi AI do badań nad zmianami klimatu